Összes oldalmegjelenítés

2006. szeptember 1., péntek

Poirot vs. Derrick

Péntek van, így rutinból viliről le, újságoshoz oda, Napi Ász kikér. A világ legnagyobb szenny újságja, DE minden pénteken van benne egy Poirot dvd. Legalábbis eddig volt. Ma is lezongoráztam a rutinomat, és még jó hogy megnéztem a címoldalt. Mostantól Poirot ohne, van viszont helyette Derrick.
Megboldogult gyerekkorom meghatározó adrenalin-emelő krimije. Akkor is rühelltem a tükörtojás szemű Derricket és a "Harry hozdd a kocsit", és még úgy tűnik túl eleven az emlék, úgyhogy úgy vittem vissza mint a franc. Még szerencse, hogy az újságos kiscsaj lassú volt és még ott figyelt a pénzem. Ciki nem ciki, de visszaraktam és visszakértem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó az új sablonod!

muzli írta...

örülök, hogy tetszik. :o)