Összes oldalmegjelenítés

2006. szeptember 11., hétfő

09. 11.


Öt évvel ezelőtt délután ültem az irodámban és egy kolleganő felhívott, hogy NY-ban ég a World Trade Center, mert beleszállt egy repülő. Aha, persze - gondoltam jó vicc. Majd pont oda csak úgy beszáll.
Munka után beugrottam a Media Markt-ba az Europarkba, ahol akkor már az összes tv-n csak erről volt szó. Legalább 150 tv-n keresztül láthattam, ahogy összeomlik előbb az egyik, majd a másik torony. Rettenetes volt. Csak álltunk ott az áruház közepén és nem értettük, hogy mi is ez pontosan.
Emlékszem, hogy hazatelefonáltam anyuéknak hogy kapcsolják be a tv-t, mert baj van. És aznap egész délután és egész este csak ültem a tv előtt és nem hittem a szememnek.
J. akkor volt Finnországban, napokon keresztül rettegtem, hogy szerencsésen hazaérjen. Hazaért.
Legalább 3000-en haltak meg ott akkor és a terrorizmus azóta kéznyújtásnyira van tőlünk. Bárhol, bármikor, bárkivel.

Nincsenek megjegyzések: