Összes oldalmegjelenítés

2006. február 27., hétfő

weekend summing

Szombaton elszántan nem csináltunk semmit sem. Délelőtt jöttek az új tv-szolgáltatók, úgyhogy kiélvezve a tökéletes képminőséget végignéztük a Jim Carrey féle Minden6ót. Az egyik nagy kedvencem. Persze ebéd az ablakban, valamikor nagyon későn sikerült abszolválni. Ebben úgy elfáradtunk, hogy leheveredvén a nappaliban végignéztük Pókember második kalandjait (szörnyű) ezt csak úgy tudtuk végigszenvedni, hogy magunkba nyomtunk némi jóféle svéd korpás kekszet. (nyamiiii) Pókember után átkapcsintottunk talán az rtl-re és ott éppen Jim Carrey indult neki Ace Venturának másodszor. Ezt a filmet kb. 40x láttam már, de még mindig képes vagyok könnyesre rögöhni magam rajta. Lehet, hogy ez az én lelki szegénységem, de kénytelen vagyok vele élni.
Ezek után nem kárhoztattam J-t arra, hogy még megnézze velem a Grincset, így is túl jóra sikerült a szombat.

Vasárnap elmentünk az Oázis kertészetbe - végzetes károkozás az ember pénztárcájára nézve - aztán nagyinál kivártuk a hájas kalács készre sülését, majd ezerrel hazatépés és ismételten estebéd elkészítése.
Ebben ismét úgy elfáradtunk, hogy a nap hátralévő részében ismét nem csináltunk semmit, illetve megnéztük a Madagaszkárt ötödszörre, és élvezkedtem az Olimpia záróünnepségén, valamint szörnyülködtem Sly antiszínészetén.
Hát ennyit a hétvégéről. Bevallom nem volt túl produktív, de le van xarva. Kifejezetten jólesett.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ennyi erővel FILMEKET is lehetne nézni:)

muzli írta...

Jim Carrey-t nem adom senkiért, őt akárhogy akármikor akármeddig akárkivel akárhogyan akárhányszor.
Pókember valóban iszonyúúú, dehát ez egy ilyen szombat volt. Kell az ilyen hidd el.