Összes oldalmegjelenítés

2006. február 20., hétfő

Névnap és társai ömlesztve

Alapvetően nem szeretek semmiféle velem kapcsolatos ünnepet. Tulajdonképpen egyetlenegyet szeretek csak, az pedig a karácsony. Mindenki más ünnepére nagyon lelkesen készülök, de a sajátjaimat ki tudnám hagyni.
Ehhez képest szombaton egész nap engem ünnepeltünk. Kezdődött ágyban kapott nagy örömködéssel, folytatódott kész reggelivel, ajándékok megtalálásával - fúúú a Lancome nagyon belepacsált ezzel a Hypnose-zal - aztán kiválaszthattam egy másik ajándékomat, majd ebéd és koccintás az egészségemre sörrel, borral, pezsgővel, meg még ami volt.
Vasárnap déltől események folytatódása, ajándék, ajándék, ajándék és virág-hegyek. Nagyjából 25 szál különféle színű tulipán figyel a lakás különböző helyein különböző alakzatokba kötve, és szorítok nagyon a hófehér azáleáért, hogy az idén egy kicsivel tovább húzza mint ahogy szokta, valamint minden egyes alkalommal leesik az állam a cserepes orchideától, annyira gyönyörű.
És túl sokat ettem anyuéknál, de persze már megint minden nagyon-nagyon finom volt és én sosem leszek ilyen jó háziasszony és tegnap szidtam magam, mert este eltoltam az életemből két órát az X-Men 2-re - totál marhaság.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te már majdnem olyan jó háziasszony vagy, sőt van amiben még jóbb is.