Összes oldalmegjelenítés

2006. február 15., szerda

Stahl tészta

Vasárnap teljesen véletelnül láttam amint Stahl Judit maradék sülthusiból 3 perc alatt rittyentett valami tésztát. Nagyon jól nézett ki és van otthon maradék sülthusi. Ma ez lesz a vacsora, feltéve ha megtalálom a receptet.
Még tavaly egy rendes nlc-s átlökte nekem stahl-gyűjteményét mailben, abban biztosan benne van.
Aha. Most látom, hogy 10 doksi, darabonként úgy 30-40 oldal.... lehet hogy kénytelen leszek kutatni az emlékeim között.

Ja és nem tudom hová írjam, de ha holnap nem hozom be az 1%-os papíromat, akkor az idén nem adhatom oda senkinek. Pedig annyira tudom, hogy hova szánom ezt a horribilis összeget :o))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drágám, az indexen van Stahl-topik, azon belül kereső is :). Szerintem segíteni fog.

muzli írta...

igazad van, erre nem is gondoltam. megtaláltam seperc alatt. köszi ;o)

Névtelen írta...

Szia Muzli! Nekem is át tudnád küldeni stahl-gyűjteményedet mailben?
Köszi, pezsne
pezsne@freemail.hu