Összes oldalmegjelenítés

2006. február 22., szerda

Szar kedd

Tegnap késő délutáni tárgyalópartnerek közül az egyik érkezés után 30 másodperccel elvágódott a folyosón. Lefektettük a kanapéra, ő nagyon rosszul van. Oké, mit csináljak vele? Mentő? Nem kell. Taxi? Nem kell. Orvos? Az kéne. Ja, az már nincs. Sőt, lassan senki sincs az épületben, mivel erősen vége van a munkaidőnek. Víz? Az kell. Kapott, aztán mire kb. 10 perc múlva visszamentem hogy megnézzem mi van vele, eltűnt. Furcsa.
Persze lekéstem az 5 órai lakásnézőt. Állítólag szombaton visszajön a feleségével. Az ingatlanos kissé furcsa árat mondott neki, mire felhívtam a főfőingatlanost, hogy hát azémár nem ebben egyeztünk meg, így nem lesz üzlet. Mire megígérte, hogy utánanéz és visszahív. Azóta teszi. Mindegy én várok. Alapvetően ráérünk. De hogy ennyiért nem eladó a kéró az tuti. Kicsit kéne hogy figyeljenek. És kurvára le kellene vegyék a mocskos cipőjüket, amikor bejönnek a lakásba és 26x végigtrappolják. Na, szombaton már én is otthon leszek.

Nincsenek megjegyzések: