Összes oldalmegjelenítés

2006. február 24., péntek

Broáááá

Új kollega: a 10 órai értekezleten kb. 10-en leszünk.
Én: Rendben, és?
Új kollega: gondoltam szólok, ha esetleg felszolgálnál valamit
Én: ?????
és aztán itt jött egy rövid - min.5 perces - eszemfuttatás arról, hogy ki hol igyon kávét és elmagyaráztam a vendéglátói, ill. a humándiploma közti különbségeket, valamint a repi keret korlátait, ecseteltem az itteni szokásokat, és tájékoztattam hogy az eddig megszokott rutintól továbbra sem vagyunk hajlandóak eltekinteni, valamint felhívtam a figyelmét az értekezlet és az eszem-iszom hawaii napfény közötti hajszálnyi különbségre.
És minden eddiginél jobban belehúzott, hogy minden eddiginél jobban rüheljem. Ezt nem mondtam, ezt érezni fogja ha így folytatja.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jók az idegeid, én már az első - na jó, a második hülye beszólásnál lecsaptam volna.

muzli írta...

ez lesz a következő lépés.