Összes oldalmegjelenítés

2006. január 16., hétfő

Tuti, hogy iszonyú pocsék lehet megfagyni. Szombaton az ócskapiacon először még csak a lábujjaim fáztak, na és akko rmi van gondoltam volt már így máskor is. De aztán fél óra elteltével amikor már az egész talpam fázott, majd újabb 20 perc után a hátam, a kézfejem és már nem éreztem az ujjaimat, na akkor visszavonulót fújtam. Irány haza de azonnal.
Érdekes, hogy noha csak J. fázott - igaz ő még nálam is jobban - a másik két fiú sem mondta, hogy maradjunk, pedig ők isti bizi nem fáztak aha persze.

Aztán délután végre leszedtük a karácsonyfát és megint hatalmas lett a nappali. És nem felejtettem el összeszedni az egyéb karácsonyi és adventi dekorációkat sem. büszke voltam ám magamra...

Ezután este 8-kor leesett a fejem, még végigszenvedtem valami hülye filmet - Elveszett világ vagymiafranc - és végérvényesen pánikszerűen elaludtam. Álomkór, nincs mese.

Nincsenek megjegyzések: