Összes oldalmegjelenítés

2006. január 16., hétfő

Ketchup ala baracklekvár

Nagyitól még tavaly év vége felé kaptunk egy üveg kecsöpöt, hogy neki nem ízlik, együk meg mi. Jó. Spájzban polcra fel, és tegnap érkezett el az ő ideje.
Nagy ívben nyomom rá a tortellinimre, és még mázli hogy csak egy kicsire ment rá az a NARANCSSÁRGA izé, ami benne volt.
Család körbekóstol, hát drága lengyel barátaink, akik ezt a xart legyártották HÍG BARACKLEKVÁRT csomagoltak a falkonba kecsöp helyett.
Tanúsíthatom, hogy a lekváros tortellini iszonyúan pocsék. Egy jó darabja, illetve a kecsöpnek nevezett lekvár is a kukában landolt. Én meg éhes maradtam, de sebaj, gondoltam majd a sütik, amiket egy új cukiban vettünk a jól bejáratott helyett.
Aha... ilyen ramaty sütit régen nem ettem. Elfogyasztása után remekül éreztem a számban a tartósítószer ízét.
A tegnapi nap nem a gasztronómiáé volt.

Nincsenek megjegyzések: