Összes oldalmegjelenítés

2005. december 12., hétfő

Palacsinta és Gödöllő

Felavattam az új palacsinta sütőt. És működik. Egy se égett oda - na jó a legelsőt igen tisztességesen kiolajoztam, de akkor is. Csináltam lekvárost, kakaóst, és túróst. Mindösszesen nagyjából úgy 60-65 darabot. Nagyon büszke voltam magamra. És apu ugyanúgy nyelte a lekvárosat, mint otthon. Erre még büszkébb voltam.

Szombaton elmentünk Gödöllőre.
Az, hogy beharangozták, hogy ez lesz meg az lesz, meg korhű ruhákban sétakocsizás meg tárlatvezetés meg miegyéb, nahát ehhez képest kb. 3-4 szegény szerencsétlen árus didergett az udvaron, a jégpálya műanyagból volt, korhű jelmezes vezetés nuku, de 3 teljes áru belépő majdnem 5000.- . Egy eldugott "katakombában", 100 fokban nyomorgott néhány árus, aki horribilis pénzért akart eladni ezt-azt, (pl. csengettyű 3000.-ért; ennyiért a Vörösmarty téren már kezet is csókolnak) és tele volt az egész kastély ukrán "menekültekkel", akik az esti koncertre érkeztek, amire úgy egyébként 5500.- volt a beugró.
A kastély mindettől elvonatkoztatva gyönyörűséges, Sissi ibolyakék lakosztálya elképesztő, és már egy újabb szárnyat megcsináltak azóta, hogy legutóbb ott jártunk.
Mindent összevetve megérte elmenni, de Gödöllőnek még egy kicsit gyakorolnia kell az adventi vásározást. Talán majd jövőre.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hű, de jó, hogy nem nyomultam rá, mint eladó erre a projektre!:)