Összes oldalmegjelenítés

2005. december 14., szerda

Aluminium clorohydrat

Napok óta ezen morfondírozom.
A múlt héten volt egyik este akármelyik adón, hogy a ma Magyarországon található golyós izzadásgátló deok döntő többségében megtalálható ez a izé és erről kimutatták, hogy mellrákot okozhat, mivel beszívódik a mirigyekbe és stb. és stb.
Repülőstartban olvastam ki mindkét golyós deom tartalmát és naná hogy mind a kettőben van.
Másnap bevágódtam a DM-be és szépen komótosan - a biztonsági őr szúrós tekintetétől övezve - kiolvastam az összes golyós deot. És mindegyikben van aluminium akármicsodácska. Tehát nemhogy a döntő többségben, hanem mindegyikben.
Közhírré tétetik, hogy hééé lányok ilyen gond van, de dögölj meg nyugodtan, mert úgysem találsz olyat, amiben ez a szar nincs benne. Úgyhogy felelősséged teljes tudatában nyomod magadba a káros anyagot. Na most akkor mi van????
Az van, hogy a hétvégén vettem egy FLP-s aloés stiftet, amit úúútálok mert nem golyós, de viszonylag jó illata van és reménykedem, hogy nem az évek óta beszívódott aluminium izétől leszek rákos, hanem valami mástól.
Így egyet már kiküszöböltem. Talán. Biztosíték erre nagy nulla. :o(((
XXI. sz. Magyarország

2 megjegyzés:

panka írta...

Félek, hogy még kétmillió, naponta használt vegyszerről lehet ugyanezt kimutatni, nem csak a deoban található anyagról. :(

muzli írta...

Teljesen igazad van, de akkor is legalább egyel kevesebb. Az is valami.