Összes oldalmegjelenítés

2005. december 20., kedd

Agyleszívás

A telefonom szerint ma eddig 68 bejövő hívás volt, 24 kimenő, levezényeltem egy vezetői karácsonyt, egyfolytában mosolyogtam, állatira örültem a karácsonyi ajándékoknak, bizniceltem Kanbékával, (időközben 69 bejövő, illetve 70), csevegtem az egyik vezetővel, mert Ő qrvára ráért, lecsekkoltam hogy Jani a halakon kívül mindent megvett, végre van ajándéka a Gyulának, még legyártottam 4 karácsonyi üzleti csomagot és több tucat karácsonyi képeslapot - és a sajátjainkat sem felejtettem el (jippijéé), észben tartom, hogy hazafelé még be kell zuhanjak a Mammutba, ott is két helyre, és örülök annak, hogy nemiske torka nem fáj már a hideg vizes ruhától.
Kifelejtettem, hogy elintéztem az irodaszereseket, lepattintottam az egyik kolleganőt, elküldtem a francba a portást, és negédesen mosolyogtam az egyik leghernyóbb kolleganőre, akit valaha a Föld a hátán hordott.
És ehhez képest még csak fél 3 múlt.
Van még időm úgy kb. 40 telefonra, még tudok mosolyogni (de már spórolni kell vele, hogy otthonra is maradjon) viszont fáj a gyomrom az idegességtől, még nem ettem rendesen és megdöglök a főnök cigifüstjétől.
Szép a mai nap.

Nincsenek megjegyzések: