Összes oldalmegjelenítés

2012. március 28., szerda

Tegye fel

a kezét, aki visszatekerte az órámat 13 perccel, de azonnal!!!

Reggel még vígan dörmögök Lilivel az ágyban, mikor hallom, hogy J. nyitja az ajtót - megérkezett a kutya sétáltatásból. MIVAAAN?????

Mosdás sehol, tea sehol, kávé sehol, reggeli sehol. Én pánikban.

A konyhai óra meg bezzeg ordít, hogy igen te hülye elaludtál. Pedig nem is, mert fent voltam én már réges-régen, csak ahogy ránéztem az órámra még annyi, de annyi időm volt.

Pont 13 perccel több, mint gondoltam.

Most visszaállítottam. És figyelek. És ha valaki közelít, orvul leleplezem. A reggelekre háklis vagyok. :o)))

(nem mellesleg azt hiszem tudom ki a tettes; pici ujjacskáknak nagy kaland a tekerés...)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Régen sikerült ilyen jóhangulatút írnod!!!
A/M