Összes oldalmegjelenítés

2012. március 14., szerda

Próbálok

úrrá lenni a káoszon.


Szerintem a sokszereplős hosszú hétvégéket direkt a dolgozó kisgyerekes anyáknak találták ki.


Hogy csessze meg akinek muszáj.


Kedvencem a "Mit eszünk vasárnap ebédre?" kérdés. Bakker azt se tudom, hogy MA mit vacsorázunk, nemhogy 4, azaz NÉGY nap múlva!!!!!


De a mai nap aranyosát egy kolleganő szállította:


- Detti, lenne egy nagyon magánjellegű kérdésem.

- Persze, nyugodtan.....

- Ki Malacka magyarhangja a filmben? Reggel óta ezen rágom magam.

- Öööö...

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Ez tök jó:):) Földessy Judit és Náray Erika is irva vagyon. De miért pont Malacka??

muzli írta...

Hát én azt meg honnan tudjam??? Ez volt a kérdés...

Tobber írta...

:)))
nekem miért rémlik pogány judit?
nézzél guglit, tök jól sikerült, de képtelen vagyok emailben átküldeni...

kovtama írta...

Ha belépsz a blogomra van ott egy játék, nekem te vagy az egyik választottam. Ha nem szeretsz játszani bocsi.:)