Összes oldalmegjelenítés

2012. március 17., szombat

Játék

Kovtama hívott erre a játékra és mivel már régen játszottam, hát lássuk.


Szabályok:

- köszönd meg

- 3 dolog magadról - ez eléggé ad hoc lesz, most nem vagyok túlságosan vallomástévő passzban

- add tovább 4 általad kedvelt bloggernek



- Először is nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál - tényleg jól esett. :o)

- 1. Csak mostanában jöttem rá arra, hogy jogom van jól érezni magam a bőrömben.

2. A legjobb dolog az életemben a lányom. Van még rajta kívül néhány hasonló, de ő van

mindenek előtt.

3. Ha tehetném folyamatosan utaznék. Szinte mindegy hogy hová, csak mozgásban legyek.

+1. Jó tulajdonságaim közé sorolom, hogy képes vagyok magamon tiszta szívből nevetni - ahogy tapasztalom erre manapság sajnos nem sokan képesek.

+2. Kevesen ismernek, talán két ember tudja, hogy milyen vagyok úgy igazán. Ez rossz tulajdonságom, nagyon nehezen nyílok meg, ezért sokan hihetnek zárkózottnak, nem kevesen nagyképűnek. Meg merem kockáztatni, hogy még a férjem sem ismeri az igazán. Ez minden bizonnyal az én hibám.

+3. Nagyon tudok szeretni.

+4. Imádok ajándékozni és nem várok cserébe semmit.

+5. Néha annyira jól esik gyerekesnek lenni - de egyre ritkábban engedhetem meg magamnak.

+6. Vágyom az egyedüllétet.


- Tovább adom: Tobbernek, hátha van kedve hozzá ;o)

MuciFocinak, mert kíváncsi vagyok rá

Vadalmának, hogy elhigyje, hogy olvasom

és mindenki másnak, akibe szorult még egy kis gyerek.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Köszi.:) És basszuskulcs, a legtöbb jellemző rám. A legutolsó meg főleg. Hogy miért nem jutottak eszembe? Amikor "kötelezően" kell kitalálni mit írjak nem megy, talán ezért. Kezdem elhinni, hogy csak azok találják meg a blogom, akik hasonlóak mint én. Ebből azt vonom le, hogy a kevesebb több. Legalább is nekem. :)

muzli írta...

És tudod, hogy még mennyit tudtam volna írni? Igen, néha én is meglepődöm, hogy mennyire egyformán gondolkodunk dolgokról. És tudod, hogy mennyire örülök neki? Puszi :o)))