Összes oldalmegjelenítés

2010. október 25., hétfő

Olvastam

Kölcsön kaptam. Ritkán szoktam könyvet kölcsön kapni/kérni, mert én sem szeretek könyvet kölcsön adni, inkább venni szeretem. Nekem valahogy egy különös kapcsolat, ha egy könyvet én olvashatok először.

Na ezt kölcsön kaptam. És nagy elánnal láttam neki, mert olyan sok jót hallottam róla. És jó volt. Legalábbis bepótoltam a rendkívül hiányos fizikai ismereteim nagy részét, és hála az írónak még a hétköznapi ember számára is érthetően írták le laza 20-25 oldalon keresztül a különféle fizikai összetételeket.


Az utolsó 100 oldal kicsit elnagyolt, picit úgy éreztem, hogy vagy határidő problémája volt az írónak, vagy csak 500 oldalt fizettek neki. Mindegy, a könyv jó és ajánlom. Nem feltétlenül könnyű laza nyári olvasmány, igenis oda kell figyelni, de ha ez sikerül, akkor rá lehet csodálkozni a dolgokra. Mélyen vallásos embereknek nem javaslom, ateistáknak nagy sikerélmény.

Nincsenek megjegyzések: