Összes oldalmegjelenítés

2010. október 10., vasárnap

Átkos péntek

Ha lehetne ilyet kérni, a pénteki napot szeretném semmissé nyilváníttatni. A borzalom akkor kezdődött, amikor eljöttem a munkahelyemről.
Pontosítok nem jöttem, ügettem. Merthogy a péntek az egyetlen nap, amikor én is el tudok menni Liliért az oviba és ezt semmiért ki nem hagynám.
Hát kitartóan ügettem, de ennek ellenére
- késtem
- Edit néni kétségbe vonta, hogy a férjem kifizette az egyenpolót, és a Gryllus-koncertre a belépőt (tudom, hogy mindkét esetben J. az elsők között volt)
- rossz buszra szálltam Lilivel hazafelé, így nem tudtunk leszállni a házunk előtt, ellenben átmentünk Pestre és a totális pénteki csúcsban visszanyomoroghattam a gyerekkel a Ferenciek teréről
- rájöttem, hogy a hétvégére szánt ezerféle felvágottat az irodában hagytam a hűtőben
- az újonnan teszveszen vett - egyébként meseszép - Clarks csizma zippje működésképtelen
Ezek úgy 40 percen belül zúdultak rám és az idegrendszeremre, és nem én győztem, hanem a bőgés és a düh.
Majd miután behajigáltam hármunk ruháját két táskába és irány Alsóörs. Elhagytuk Székesfehérvárat, mire olyan állapotba kerültem, hogy hozzám lehetett szólni.
Miért van az, hogy ha jön gáz, akkor csőstől jön???
De legalább úgy néz ki a csizma vételárát keddig visszautalják, a cuccok a hűtőben talán nem mentek tönkre és soha többé nem szállok fel semmiféle 173-as buszra, csak 7-re akkor is, ha fél órát kell állnom a buszmegállóban. Edit néni meg írjon listát, miután átveszi a lóvét az ezerféle dologra. És ezt majd kedden el is mondom neki a szülőin. Morr befejezve.

1 megjegyzés:

Tobber írta...

Van ilyen, jobban figyelj, melyik lábbal kelsz fel reggel! ;)
Az a lényeg, hogy mindenki egészséges. A felvágott ép maradt? :))