Összes oldalmegjelenítés

2010. október 18., hétfő

Napi pozitív

A tavasszal Tobbertől kapott nagy adag szuper ruci most kezd igazán realizálódni, hogy dolgozom. (lássuk be otthon nem feltétlenül feszít az ember lánya csinos fekete szoknyában, vagy de?)
És bár még van 2 darab, ami nem úgy áll rajtam, ahogy szeretném (jó, egy sehogyse, mert még nem jön rám) a többi király. Sőt, egy szoknya már "forog" is rajtam. :o))
Az aggódókat lehűtöm, hogy nem fenyeget az anorexia réme, csak talán lement néhány deka. Abból a 15-ből, ami felesleges. (nem dkg, kg - ha valaki esetleg nagyvonalú szeretne lenni velem)

2 megjegyzés:

Tobber írta...

De örülök!!!!! :)
Akkor én már tudom, mekkora vagy most! :)) Onnan már nincsen rajtad 15 kg felesleg!
Melyik nem jön fel?
Versenyezzünk? Érj utol! :)))))
Jobbulást Lilinek!

muzli írta...

Hát még én hogy örülök. A rövid nagygombos fekete szoknya még nem az igazi, ill. nem tudom végig összehúzni. De ahogy láttam annak 40-es mérete van és hát az a nagyon hosszú távú terveim között szerepel. :o)