Összes oldalmegjelenítés

2010. július 31., szombat

---

Véletlenül sikerült kipécézni az eheti xar időből azt a fél napot, amikor hibátlan volt az idő egy kis állatkertezéshez.
Én nagyon szeretem az állatkerteket, Lilit is próbálom efelé terelgetni.
A Veszprémi Állatkertet mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom. Szép, gondozott, barátságos, gyerekbarát - pl. a játszóterei szebbek, mint a budapestinek - és nyugodtan végigsétálható egy majdnem háromévessel is.
Lilire büszke voltam. Nyikk nélkül végigsétálta velem a 3,5 órás túrát, nem nyavalygott -pedig hajlamos rá - nem akarta megvetetni a fél bódévárost és cipeltetni sem akarta magát. Igaz elmagyaráztam neki, hogy a hátizsákom dugig van és nehéz, mint ő, úgyhogy nem tudom felvenni. Megértette. Ugyanezt az apjának nem érti meg. Ki érti...
Ja, ha valaki tud Veszprémben, vagy Alsóörs környékén jó játszóházat, ne tartsa vissza magát és ossza meg.
Ez az idei nyár a hektikusságával megbolondít, többnapos esős idő után nem tudok jó programot kitalálni, úgyhogy végszükség esetére kell egy jó játszóház. Csakhogy a csaj ne legyen alulszocializált. Rólam ne is beszéljünk. Csütörtökre ölni tudtam volna egy felnőtt szóért. Eh, mindegy.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én örültem volna egy találkának itt Vp-ben... Egy köpésre lakunk az állatkerttől.
Játszóházat nem tudok, mi nem jártunk még sosem ilyenben. Ringatóra szoktunk, de azt olvastam, h. ti már nem, és amúgyis augusztusban szünet van. (Még Felsőörsön is szokott tartani)
Szívesen látnálak titeket nálunk is, de pénteken elutazunk 2 hétre, úgyhogy a következő pár nap a rohanásé és a készülődésé.

Strandra nem jártok? Azért ott akad társaság.
ARic

muzli írta...

Nem tudtam, hogy veszprémiek vagytok, szívesen látnánk itt nálunk Alsóörsön. Sajnálom, hogy elutaztok, mikor jöttök vissza?

Névtelen írta...

szia,
19-én jövünk haza. Azon a hétvégén még lent vagytok?

muzli írta...

Szia,igen akkor még igen 20-án ünnepeljük apu szülinapját és az utána levő hét az utolsó hetünk. Aztán már csak hétvégeken leszünk lent, ameddig jó idő lesz.