Összes oldalmegjelenítés

2010. április 25., vasárnap

Lili hétvégéje

Kezdődött azzal, hogy tegnapi fél napot az Állatkertben töltöttük, mindent megnéztünk legalább kétszer, megetettünk a kecskékkel egy kisebb vagyont, Lili elpusztított egy hadseregnek való mézeskalácsot, kétszer is lovagolt, másodikra már csak fél kézzel kapaszkodott és 'Ne fogj apa!" felszólítással tökéletesen ülte meg a lovat, miközben dumált és mutogatott (én meg már láttam rossz sorunkat, Istenem csak nehogy lóbolond legyen, oda Isten pénze sem elég) majd reményeinkkel ellentétben hazafelé a kocsiban egyáltalán nem ájult el, viszont be nem állt a szája.
Itthon azért elaludt, majd mikor ébredés után elbattyogott velünk a közeli kis étterembe és mint egy úrinő rendelte a sajtkrémlevest a rántott husival és a kumpával. Lenyomott közben 4, azaz négy!!! deci narancslevet, miközben be nem állt a szája.
Ma reggel csinosan felöltözve elmentünk élete első színházába a Kolibribe, illedelmesen és egy hang nélkül végigülte - tátott szájjal - az előadást, majd itthon jóízűen megebédelt, némi ráhatással aludt egy kicsit és amikor felébredt első kijelentése volt, hogy menjünk cukrászdába.
Ígyhát apja-anyja kocsiba be, irány az Osváth cukrászda Diósdon, a lány betermelt egy szép adag tortát és az én fagyim harmadát.
Most rohangál az apjával körbe-körbe, be nem áll a szája, és majd megzabálom a vadi új Minnie egeres polójában, mert végre az idén először rá mertem adni rövid ujjút, amin ő is csodálkozott egy nagyot és közölte: - Anya, ennek a polónak nincsen ujja. De miért nincs? És mikor lesz? És ki vágta le? És hogyhogy nincs? És látod mi van rajta? És akkor most süti a napocska a kezem? És és és és.............
Lili hétvégéje

1 megjegyzés:

Fércművek írta...

Látod milyen vagyok... Már más is írt, hogy kellene neki a karkötő, neki mondtam, hogy már foglalt, de hozzád nem jutottam el. :( Nem vagyok formában...