Összes oldalmegjelenítés

2009. június 30., kedd

Hétvégén leköltözünk Balatonra. Még nem tudom elképzelni, hogy mindez hogyan fog történni, mert ugye Lili már nem kisgyerek, de bőven kell neki vinni cuccokat, ha mást nem is akkor iszonyú mennyiségű ruhát. Meg játékot, meg ezt-azt.
És ugye J. onnan fog járni dolgozni, ergo neki is ingek és nadrágok meg a zoknik, meg az otthoni cuccok, még én vagyok a legegyszerűbb. Nekem elég 4-5 fürdőruha, 2 naci, pár poló és 3-4 nyáriruha. (meg a 1,5 tonna kencefice - mondaná J. ha itt lenne, de most szerencsére nincs itt)
Vicces, de visszük a kenyérsütőt, a kenyérpirítót, meg még J. mini hifijét is, mert cd-t nem tudok ott hallgatni, és az összese kedvencünk cd-n van. Még Lili kedvenc Halász Jutkája is.
És még ugye könyvek, fényképező + kellékei, meg még ami eszembe sem jutott.
Arra még nem gondolok, hogy mindezt egyszer csak vissza is kell hozni.

Némót kölcsönadtam anyuéknak szeptemberig - rendes hal, még sétáltatni sem kell, csak kaját kér este 8 és 9 között. Igaz, akkor nagyon. De még akkor is csendben. Már csak a szomszéd nénit kell megkörnyékezni, hogy hetente egyszer locsolja meg a virágokat a gangon.

És már csak le kell érni a 2 fullra rakott kocsival, ki kell pakolni és a bazi sok dolognak helyet kell keresni. Óh, mindez bagatell.
De azért nagyon jó lesz. Főleg Lilinek, hogy nagy a kert, szaladhat egész nap világgá, hinta homokozó csúszda, pancsoló, szóval jó dolga lesz a csajnak. Meg talán egy kis változatosság nekem is. Rámfér.

2 megjegyzés:

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Lányok,érezzétek nagyon jól magatokat!Puszi innen Szentendréről;))

muzli írta...

Köszi, nektek is jó pihenést.