Összes oldalmegjelenítés

2009. június 11., csütörtök

Évi játéka

hogy írjak magamról hét dolgot...

1. Egyszer egy ember - aki akkor fontos volt a számomra - azt mondta, hogy én vagyok az igazság bajnoka. És igaza van. Baromi sokáig tudok széllel szemben pisilni, ha tutira tudom, hogy igazam van még akkor is, ha fáj. Ezért sokan nem bírnak, de ez ma már nem érdekel.

2. Sosem hittem volna, hogy ilyen jó, fárasztó, boldogító, felszabadító, röghözkötő érzés anyának lenni. Tökéletesen antianya típus vagyok, most mégis úgy gondolom jó úton járok.

3. Mániákusan imádom az arab zenét; a másodperc töredéke alatt jó kedvem lesz tőle. Vessetek a mókusok közé, de ha tehetném már ma elkezdenék arabul tanulni. Hihetetlenül sokan beszélik.

4. Szeretnék egyszer úgy igazán gazdag lenni, hogy legalább egy kis ideig azt tehessek és úgy élhessek ahogy csak akarok.

5. Kényszeresen imádom a kozmetikumokat. És legnagyobb bánatomra nem azokat, amik a DM-ben kaphatóak. Egyszer azt olvastam, hogy sokmindenen lehet és kell is spórolni, de az arckrémünkön nem érdemes. Következetesen ehhez tartom magam. 20 év múlva megmondom, hogy megérte-e.

6. Táskamániám van. Menthetetlenül. Naponta tudnék vásárolni egy újat, és szinte tök mindegy, hogy mennyibe kerül. A Gucci ugyanúgy le tud nyűgözni, mint egy jól? eltalált kínai a sarkon.

7. Piszkosul tudok spórolni ha szükség van rá, de meg is tud velem lódulni a ló. Aztán meg szégyenlem magam hetekig.

+1. Imádom a mogyorós csokit!!!!!!

Jé, ez nem is volt olyan nehéz.

Továbbadom Tobbernek (ha még olvas) és Kókinak (mert tudom, hogy olvas). ;o)

4 megjegyzés:

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Köszönöm Dettiiii!Sok újat nem tudtam meg,de amit igen,nagyon tetszik:)))
Ugyanolyan rakoncátlan kiscsikó vagy ,mint én:)

Tobber írta...

Naná, hogy olvaslak és gyönyörködöm! :)
Holnap összekapom magamat és megírom. Te még olvasol engem, van időd rá?

muzli írta...

Naná, hogy olvaslak és mostanában kicsit elkenődtem. Időm, ja az nincs, de hosszúak az éjszakák. ;o)))

Tobber írta...

:)) Fel a fejjel! :D