Összes oldalmegjelenítés

2009. június 26., péntek

Michael Jackson

Én még ott lehettem egy koncertjén. Én még megvehettem az új lemezeit. Én még olvashattam róla a sok valótlanságot.
Én most megdöbbentem. Valahogy azt hittem, hogy van esélye az öregségre.

Minden bizonnyal mentálisan, lelkileg sérült ember volt - és ezért részemről sajnálatra méltó.

Ettől függetlenül valószínűleg soha senki nem fog tudni úgy táncolni, ahogy ő, olyan hihetetlenül egyedit alkotni amit ő, és senki sem lesz olyan elképesztő előadó, mint amilyen ő volt.

De valószínűleg belőle is egy "új" Elvist fognak csinálni, ami már most szomorú.

És Lilinek pedig sajnos már csak mesélhetek róla, ahelyett, hogy mondjuk egyszer őt is elvihetném egy koncertjére.

Kicsit szomorú vagyok, megint szegényebbek lettünk egy igazi, felfoghatatlan tehetséggel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép tartalmas nyarat!!!!
A/M