Összes oldalmegjelenítés

2008. december 21., vasárnap

800. bejegyzés


ként megemlíteném, hogy tegnap alkalmunk nyílt elmenni színházba. József Attila színház: Kaviár
Mint rendes nézőközönség - és gyakorlott budapesti lakos - időben elindultunk, hogy ugye karácsonyi dugó és miegyéb.... na 15 perc alatt úgy ott voltunk a József Attila Színháznál, mint a sicc, és mivel még a színház sem volt kinyitva, békésen elücsörögtünk úgy 45 percet a kocsiban.
Főszerepben Koltai Róbert. Én még sosem láttam Koltait színpadon, nagyon kíváncsi voltam. És egy kicsit csalódtam. Bár ahogy a műsort nézem ezt a darabot igen ritkán játszák, kicsit olyan érzésem volt, hogy nem adtak bele mindent a színészek, akiket egyébként nagyon szeretek. Merthogy szerepelt benne még Galambos Erzsi, Vándor Éva, Mihályi Győző, Ulmann (moncsicsi) Mónika és Andorai Péter, aki - ha jól láttam, márpedig nehéz volt nem észrevenni - nagyon-nagyon beteg.
Szóval a darab kellemes, szórakoztató, két részes és az első rész irdatlanul hosszú és vontatott. A második értelemszerűen rövidebb és sokkal szórakoztatóbb. Mint ahogy ez az ilyen vidám zenés daraboknál lenni szokott.
Azt már csak alig jegyzem meg, hogy a sokadik meghajlásnál szegény Koltai akkorát esett miközben hátrált, hogy isti bizi nekem is fájt.
Jó hangulatú este volt, köszi minden kedves közreműködőnek.

Nincsenek megjegyzések: