Összes oldalmegjelenítés

2008. november 10., hétfő

Lili a hableány

Ma nagyon vacak napja volt a hercegnőnek, ráadásul még az apja is elment próbára este, úgyhogy gondoltam oldom a feszültséget - a hisztit - és előbb bezuttyantottam őfenségét a fürdőkádba, de hogy előtte megteremtsem a kellő izgalmat, beígértem neki valami nagyon klassz újdonságot.
Álmos szemei hatalmasra kerekedtek, ahogy meglátta az első habpamacsokat megszületni a kádban. Alig tudtam elrángatni levetkőzni. A hatás nem várt mértékű öröm, sikongatás, pancsolás volt.
Élvezte, hogy ráragad a pocakjára, a kezére és a lábára a hab, tetszett, hogy a kedvenc kacsának csak a feje búbja látszik ki, kacagott, hogy az orromra ragasztottam egy nagy adag habpamacsot.
Eredmény, maratoni fürdés és nemakarokkiszállniakádból effekt.
Konklúzió: holnap venni kell egy gyerekeknek való habfürdőt, mert ez az én levendulásom volt és nem biztos, hogy jót tesz hosszútávon az egyébként is érzékeny Lilibörkének.
Kép később, most büszke vagyok magamra...

Nincsenek megjegyzések: