Összes oldalmegjelenítés

2008. november 16., vasárnap

Hétvége - külön

Lili másodszor volt egész hétvégén keresztül a nagyiéknál.
Ez nekünk isteni nagy segítség, nekik jó kis vérfrissítés, Lilinek közel 48 óra tökéletes élvezet, mely kimerül a nagyszülők tetszés szerinti ugráltatásában.
Már pénteken hosszú listát írtam, hogy mit szeretnék/kell megcsinálnom ezen a másfél napon. Jelentem egy kivételével mindent teljesítettem.
Volt ezen a listán a Sex és NY egyedül történő megtekintésétől kezdve a nyári/téli cipők kicserélésén keresztül a könyvesbolt látogatásig mindenféle finomság.
Az egy ami elmaradt, az a nyári/téli ruhatár kicserélése a szekrényben. Ezt egészen egyszerűen utálom és irdatlan önsanyargatás árán vagyok csak hajlandó rá. Erre az önsanyargatásra ezen a hétvégén nem voltam képes.
J. holnap vizsgázik, kérek mindenkit legyen olyan kedves és gondoljon rá egy röpke percig, hátha segít rajta egy kicsit. - Köszi.

Nincsenek megjegyzések: