Összes oldalmegjelenítés

2008. május 19., hétfő

Szülinap mégegyszer

Na jó, úgy tűnik mégiscsak érdemes volt megszületnem.

Rengeteg sok és gyönyörűséges ajándékot kaptam. Először is ezt.

Naná, hogy rögtön kipróbáltam, hát valami isteni.

Kaptam aztán könyveket - csak legyen végre időm kiolvasni őket - és kaptam szuper tepsiket, mert azokat kértem, ugyanis a tescogazdaságos teflony úgy 4 hónap alatt megadta magát. Rühelltem.

Szóval mostmár tényleg van mindenféle kütyüm a konyhában, amire csak szükségem lehet. Én meg állati boldogságos vagyok tőle.

Voltunk tegnap J-vel az Árkádban - nekem az egyik kedvenc ilyen bazinagyizém. A nagyitól kapott pénzen vettem egy Tamaris papucsot - most nem találok képet róla, ahogy meglesz pótolom - meg a cundában egy jó kis barna len felsőt naná, hogy leértékelve.

Aztán beültünk Segafredozni, majd egy másik helyre botrányosan nagy és botrányosan gyönyörűséges pudingos-fagyis kelyhet beterelni a bendőbe. Komolyan, mint egy királylány, úgy éreztem magam.

Persze ez azért volt lehetséges, mert anyuék vigyáztak Lilire. És csúnya dolog ide vagy oda, nagyon jó volt, hogy egy kicsit felelőtlenül, gondtalanul sétálhattunk és nézegethettem a kirakatokat. Ilyen már nem is tudom mikor volt. Ránk is fért és nagyon-nagyon jólesett.

Nincsenek megjegyzések: