Összes oldalmegjelenítés

2007. július 3., kedd

Tulajdonképpen kéthetente szülinapokra jártunk eddig, ennek a hétvégén vége lett, most a következő szülinap a babáé lesz, majd apu következik. Hehe.
Igen, valószínűleg teljesen igazatok van, túlérzékeny vagyok/lehetek. Remélem elmúlik, nemegyszer saját magammal sem állok szóba.
A múlt hét a pénzszórás és a vásárlás jegyében telt. Vettünk jónéhány cuccot a babának - jónéhányat????? - azóta egyfolytában pirinyó babarucikat mosok/vasalok. A hét végén megcsináltam néhány képet a falra, iszonyúan sajnáltam kiadni több ezer forintot szörnyű rikító szamaras képekért és még nem is igazán tetszett. Így most megvan asszem 6 db kemény 500 Ft-ból. És még jól is éreztem tőle magam. Úgyhogy csinálok néhányat a konyhába is. Nyilván nem kék szamarasat. :o)))
Csütörtökön ha minden igaz, akkor találkozok Rubival szűkebb otthonában Csatáron és megcsodálom a kis feketerigót. Zárójelben megjegyzem, hogy sosem hittem volna, hogy ilyen nehéz pici méretű napellenzős sapit találni fiúcskának. Lánykának van amennyit akarsz, fiúcskának nincs. Ill. van csak óriási méret. Feketerigócska meg egyelőre ici-pici mind az ő 5 hetével.
Na szóval ezek vannak.
Meg még annyi, hogy este lemegyünk anyuhoz Alsóörsre, J. onnan fog menni a héten dolgozni, aztán majd legközelebb vasárnap este dugjuk haza az orrunkat.
Legújabb felfedezésem, hogy a heti vasalnivalót leviszem Balatonra, meg így legalább nem unom magam lilára, kivasalni pedig egészen egyszerűen kénytelen vagyok.
Cs.-ék hazajöttek Törökhonból és úgy vettem ki a szavaiból, hogy jól érezték magukat. Tavaly nem ezt éreztem rajta, amikor Máltán voltak. Meg tudom érteni. Ugyan Máltán még nem voltam, de ott igen, ahol ők most. Kicsit irigyek voltunk. Ha az idei év nem úgy alakult volna ahogy alakult, szeptemberben mi is eltengődtünk volna ott két hetet. De az idei év így alakult és ez így van jól.
Most megyek, mert mint lassan vérbeli HTB-nek oltári sok dolgom van :o/// szerintem pont kész van a mosógép.
Ja, mivel bekrepált az ősrégi asztali gépünk mostmár tényleg kénytelenek leszünk venni egy laptopot. Tegnap picit körbenéztünk. De tényleg csak picit. A jövőhéten folytatjuk. Előbb-utóbb csak lesz valamink.
Addig is ha valakinek van biztos tippje, hogy hová érdemes menni laptopot venni max. 190-ért, az legyen kedves szóljon pár jó szót. Köszönöm előre is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most olvastam az "Isten hozott S.D." bejegyzést, és ne hidd h a hormontombolás elmúlik, ugyanis itt ülök pityeregve. Köszönjük. :*