Összes oldalmegjelenítés

2006. augusztus 30., szerda


Igen Uram, gyenge vagyok. Tegnap J. viszonylag hamar hazaért és amikor azt mondta, hogy menjünk el megnézni az Ikeát konyhaszekrényből kifolyólag, akkor elgyengültem. Mert az Ikea nekem varázsszó. Úgyhogy homework annyi, főzés annyi, viszont felhívtam J. figyelmét arra, hogy ha Ikea, akkor jár nekem a szokásos húsgolyós krumplipürés vacsi is. Ettől J. nem rettent el, úgyhogy Ikeáztunk.
Viszont köszönöm Uram, hogy az előttünk lévő vásárlókkal kitakaríttattad a piacteret, mert most fordult elő először, hogy nem vettünk semmit sem. A húsgolyókon és a két csomag gyömbéres kekszen kívül, de ez nálunk standard. Valamint azért is hálás vagyok, mert segítettél kiszeretni a fenyő konyhabútorból, viszont bakker, mert mindketten teljesen belezúgtunk a tömör tölgybe. Az, hogy ez nekünk kb. 50.000.-rel többe fáj, ne törődj ó Uram.
Azt viszont hálásan köszi Uram, hogy mikor megérkeztünk az áruházhoz olyan tökéletes szivárványt kanyarítottál az égre, amilyet még sosem láttam. Azért meg bakfitty, hogy otthonhagyattad velem a kamerás telefonomat és nem tudtam megörökíteni. Így most kerestem egy hasonlódemégsenemolyanszépet emlékbe. Jó este volt, köszi Uram.
Ámen. ;o)))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kérek linket a konyhabútorról!!
Ha olyan, mint az enyém, akkor totális siker, nincs ember, aki belépve ne dícsérné meg...
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=22&productId=73560&langId=-30&categoryId=15724&chosenPartNumber=S69837785
:))

muzli írta...

Erről beszéltük le magunkat,mert fenyő és puhának találtatott. Márminthogy körömmel be tudtam rovátkázni, az meg annyira nem vidám. Értelemszerűen az ember nem karmolássza a konyháját, de azért ezernyi dolog érheti és éri is. Mi ezt néztük.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=22&productId=64465&langId=-30&categoryId=15724&chosenPartNumber=S49826311

Névtelen írta...

Ez nem túl sötét? Foltos marad néhány kajafolt után, nem?
Mellesleg nem rossz anyagú a fagerland, bár lehet, hogy azóta leadtak a szintből... Nekem nem karcos, vagy nem látszik meg. A színébe vagyok szerelmes. a vázat nekem asztalos készítette, csak az ajtó ikeás, és úgy megtetszett a szakinak a szín, hogy kikevert egy olyan pácszínt, és ajánlgatni fogja a klienseknek. :))

muzli írta...

élőben teljesen más. nagyon szép. ha arra jársz lesd meg.