Összes oldalmegjelenítés

2006. augusztus 21., hétfő

Hajnalban keltünk. Reggeli kómásan, kocsiba be és irány haza. Ilyen egy hétfő hajnal Balatonról. Pocsék, soha többet legfeljebb csak ha nagyon múúúsz.
Az már csak hab a tortán, hogy Kápolnásnyéknél csörög a telefon, hogy jóreggelXI.kerületirendőrkapitányság, van önnek ilyen és ilyen kocsija? Az embert kiveri a víz. Simán azt hittem hogy rádőlt a kocsira a Műegyetem a tegnapi viharban. Két kisebb szívroham után a fickó elmondta, hogy ááá, csak arrébb kéne vinni a kocsit mert a szegény meghalt tűzoltókra lesz emlékezés az egyetem előtt. Nadebasszameg ez így kell közölni?? Ilyen síri hangon??? Jézusom.
Az erkélyen egymás hegyén-hátán voltak a virágok, de ez semmi a Tabánhoz képest. Az teljesen le van tarolva. Az indexen pedig ami képek fentvannak, hogy a Várban a régi minisztériumnál laposra törtek a kocsik a fáktól meg a tetőktől Jézusom!!!! És akkor még nem is említettem azt a szegény 4-et akik tegnap meghaltak, meg a 250 akárhány embert, akik megsérültek.... szép hétkezdet mondhatom.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondoltam rád tegnap, hogy Toto hogy bírja a rakétákat és mellé még vihart is, de akkor messze voltatok szerencsére...
T

Névtelen írta...

hát a vihar tényleg gáz volt. majdnem mi is számok lettünk, s t a t i s z t i k a i a d a t o k. úgy fújt a szél a Kökinél a felüljárón, hogy a motort többször is megdobta vagy fél méterrel is. még mindig csodálom, hogy hogy értünk el a benzinkútig. hazafelé pedig már a járdán mentünk, mert az úttesten állt a víz és/vagy a fák törmeléke zárta el az utat... sorsi