Összes oldalmegjelenítés

2006. augusztus 2., szerda

Délután megvettük a tili-tolit, ma reggel ki is próbáltam, állati jó. Megbeszéltem vele, hogy ha rendesen viselkedik nagyon jóban leszünk. Elkereszteltük Mikrobinak.
A tegnapi égszakadás-földindulás az Ikeában ért minket. Tulajdonképpen csak annyit érzékeltünk, hogy húúúú nagyon csúnya az a felhő. A következő az volt, hogy nézd, csöpög a víz a mennyezetből; aztán nééézd folyik az eső a plafonból... azért még békésen megvacsoráztuk a szokásos húsgolyóinkat.
Viszont mire otthon felcuccoltuk a kincseinket a lakásba xarrá áztunk és a két napja elültetett kukacvirágok az erkélyen megnyerhették volna az úszó EB-t, olyan víz állt a ládákban.
Ez a kettő a tegnapi kedvenc szerzeményem, persze a sok minden más mellett.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írnál bővebben a tili-tolidról? kíváncsi lettem nagyon :) típusa,stb.

muzli írta...

Tili-toli Philips FC6125 típusszámra hallgat, és 14990.-ba került. Szerintem nagyon megérte az árát, tekintve hogy naponta vagyok kénytelen tisztán tartani az amúgy bazi nagy lakást (120 nm) túl sok szőrrel rendelkező új családtag miatt. Úgyhogy tili-toli-szerelmben élek, de ettől függetlenül valóban nagyon praktikus, kézreálló szerkezet.

Névtelen írta...

köszi :)
Ez olyan, mint egy mini-porszívó? :) még sosem volt ilyenem, lehet,h nekem is be kéne ruháznom egyre...

muzli írta...

nagyjából igen. nincs 2 kg az egész és aksival műxik. azért jól nézdd meg az üzletben.