Összes oldalmegjelenítés

2006. július 31., hétfő

Vegyes

A hétvége isteni volt. Megint gyerek lehettem két és fél napra. Egyrészt rámfért, másrészt meg marha jól esett.
J. tegnap közölte, hogy többet nem mehetek el, hiányoztunk. Mármint Totó meg én. A tökig feltöltött hűtő meg tökig feltöltve maradt. Mit evett ez az ember napokig?
Hazahoztam a nagyit is és ismételten megállapítottam, hogy elképesztő beszélőkéje van. Megállás nélkül. Két órán keresztül. Mindenről. Hihetetlen.
Ma megérkezett a főnök a szabiról. Ami életet az az, hogy csak két hét és megint elmegy. Addig meg csak kibírjuk a melódiakoktélt még így kánikulásan is.
A múlt heti hangyaroham ma elmaradt az irodában, remélem sikerült elüldöznöm őket.
A napvirágok az ablakban nem bírják a napot. Vettem kukacvirágot. Azok remélem bírni fogják.

Nincsenek megjegyzések: