Összes oldalmegjelenítés

2006. július 31., hétfő

A Moszkván bezárt Norbi Up-date étterme. Fura, biztos voltam benne, hogy nagyon jól megy, de ezexerint mégsem. Én magam nem részesítem előnyben Norbinak sem a rudiját, sem a vizét, sem a kolbászát meg még az atyaúristen tudja micsodáját mégpedig azért, mert tudom hogyan kerül rá a neve bizonyos termékekre. Ahogy azt is tudom, hogy az egyik gyümölcslé forgalmazó akárki kizavarta az irodájából, mikor felajánlotta neki hihetetlen összegeket hozó arcát, melyet x összeg fejében rárakhatott volna a papírdobozokra.
Tobber járt ott, legalábbis úgy rémlik. Milyen volt a Norbi-kaja?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jé, téged lehet kommentezni?? :)
A Norbi-folytatásos legújabb fejezetéből az derült ki, hogy franchise-rendszerbe adta ki SN az éttermet, és nem volt megfelelő az étterem légkondija, a futárok órákat késtek, úgyhogy most saját kézbe veszi kisfickó a bótot és két új üzlethelységet nyit.
Kolléganők ettek nála többször, állítólag a hús gyűszűnyi volt, az emésztést meg napokra leakasztotta...
Nem akarok rágalmazni, mert magam ezek után nem próbáltam...
:)
Off: kérünk Rodosz- és Totófotót!

Névtelen írta...

egyszer én is ettem ott egy grillcsirke szendvicset, annak nem volt semmi baja. de azt, hogy elhalászta a helyiséget a kedvenc falafelesem elől, sosem fogom megbocsátani a rohadéknak.

muzli írta...

Hát persze hogy lehet, örülök, hogy észre vetted. Bezzeg téged nem lehet, pedig néha úúúúgy megtenném.

muzli írta...

A falafeles tényleg nagyon jó volt, pedig csak asszem egyszer ettem ott. Norbihoz betolni is nehéz lett volna. Kíváncsi vagyok mi lesz most az üzletből, túl jó helyen van, hogy üresen ácsorogjon.

Névtelen írta...

Lehetne mondjuk egy fehérneműbolt NEM 65A-s méretű lányoknak... ;)
Becsszóra otthagynám fizum nagyrészét...
Kommentálj wiwre, szivesen látom! :)

Névtelen írta...

Nem jártam ott, de olvastam, hogy árultak kólát is...ha igy volt sztem elég ciki :)