Összes oldalmegjelenítés

2006. július 3., hétfő

Készülődés

Ma kezdődik az utolsó hetem szabadság előtt. Tegnap óta így indul minden 20. mondtanunk, hogy: Egy hét múlva ilyenkor mi már ezt meg ezt fogjuk csinálni..... és baromi jó érzés.
Kezdem összeírni, hogy miket kell még vegyek, vigyek, intézzek, csomagoljak stb. Első és legfontosabb teendő, anyuéktól el kéne hozni a bőröndöt, amibe egyáltalán bepakolhatom a cuccom. És a nappaliban az ebédlőasztalt kineveztük raktárnak. Jártában-keltében mindenki kirakhatja rá azt a rendkívül fontos dolgot, amit nem szabad itthon hagyni. Ma délután nekiállok pakolni. Szegény asztal, szerintem estére nem tud arrébbmenni.
És mindeközben Cs. remélem nagyon jól érzi magát Máltán. Igazán megérdemli.

4 megjegyzés:

panka írta...

Máltán szerintem mindenki jól érzi magát! :)

muzli írta...

Én még sajnos nem voltam, majd talán egyszer. De azt tudom, hogy te hatalmas Máltafan vagy. ;o)

Névtelen írta...

Nagy az az asztal?és ha tele lesz?és ha bőrönd kicsi lesz? és ha..?
Na jól van, jó készülődést és nagyon jó kikapcsolódást kívánok.

muzli írta...

Az asztal marha nagy, és tutira tele lesz. Aztán a pakolásnál lehet szanálni. Mindig így járok. Köszönöm. :oP