Összes oldalmegjelenítés

2006. július 28., péntek

Jó nap

Időben hazaértem. Totó túlesett az első fodrászolásán. Kicsit meglepődtem, de pár nap és megszokom és neki mindenképpen jobb így ebben az őrült melegben. Meg pluszban visszanő a szőre. Szerencsére.
Sitty-sutty rittyentettem egy nagy adag töltött padlizsánt, ami a kedvencem és ilyenkor nagyon sokszor csinálom, meg még főztem néhány cső kukoricát is, ez J. kifejezett kérése volt.
Aztán eltüntettem a maradék Rodoszról visszamaradt vasalatlan ruha hegyeket, végre elfogyott.
1/2 9-kor aláírtuk a szerződést a bérlővel, csont nélkül vette a macerás szerződésünket.
Az HBO-n még elkaptam a Szex és New York 3 befejező részét édes egymásutánban; remekül bömböltem rajta, pedig már láttam egyszer, vagy fél éve a Viasaton, de mégis.
Régen sikerült ilyen jól egy nap.
Ma délután pedig irány Alsóörs, anyuék már várnak. Totóval együtt megyünk, J. marad itthon jövőévi fürdőruhát bemutatni Gödön. Tavaly én is elmentem, de most valahogy nincs kedvem 2 napon keresztül pofavizitelni, amikor mindenki azt figyeli hogy milyen ruha, cipő, táska, fürdőruha stb. van rajtad és mennyire vagy barna - én most nagyon - és egyfolytában nyalizni a másiknak, hogy óóó édesem milyen remekül nézel ki stb. stb. Erre most nem vagyok alkalmas. A jövő hónapban úgyis lesz másik bemutató, másik alkalom, azon meg úgyis ott kéne legyek. Jóból is megárt a sok.
Úgyhogy most kényeztetős anyás Totós napozós hétvége lesz. Már várom.
És az órám még mindig Rodoszon jár, meg a gondolataim is. Átlagosan úgy 10 percenként. Ez mostmár kóros?

Nincsenek megjegyzések: