Összes oldalmegjelenítés

2014. március 14., péntek

Nőtincs - Seholsziget

Még nem írtam Seholszigetről. Hát akkor: 
Nőnapon Nőtincsen nőcis program keretében (ez a csak csajokat jelenti) voltunk Seholszigeten. Jól hangzik, ugye? Az is volt.
Amikor csak nők vannak egy kocsiban, akkor ott röhögés van. Volt.
Ahol Lili van a kocsiban, ott a "Mikor/Soká érünk oda?" és az "Ott vagyunk már?" sztenderd. Az volt. 
Nőtincs pici település és valószínűleg senki sem tudná hogy létezik (bocs) ha nem lenne ott ez az élménypark. De olyan szép helyen van, de olyan szép helyen... 
Kicsit izgultam, amikor 11-kor összesen 3 kocsi állt a parkolóban - abból egy legalább 2 hónapja - a másiknál pedig egy négyéves éppen kivágta a magas C-t egy hiszti keretében. 
Bementünk és első körben mit találtunk? Istállókat. Jó sokat. És ahol istálló van, van ott ló is. Volt. Jó sok. Innen sima ügy volt, Lili lovagolt, meg lovas kocsiztunk (erre soha többé nem vesz rá, ez a második alkalom volt, a felét csukott szemmel abszolváltam, mert iszonyú, de ő élvezte).
Aztán készített fából, meg termésekből egy cicának kinéző medvét (Északi Hegyesfülű Barnamedve lett a keresztségben), amit egész nap fogni kellett és naná, hogy elhagytam a fél fülét valahol a 10 hektáron, úgyhogy gyorsan csináltam neki egy másikat, ami sajnos nem lett ugyanolyan mint az eredeti és perszehogy kiszúrta, de ráfogtuk, hogy így majd jobban hall. 
(ezúton üzenem a ragasztópisztoly feltalálójának, hogy a cucc isteni, de az égési sérülések számláit hova tudom küldeni?)

Végül talált magának barátokat - mindig talál, nem tudom hogy csinálja - és onnantról kezdve csak a hangját hallottam olykor. Nem evett és inni is csak futtában volt ideje, szóval asszem jól érezte magát. Én meg hátamat egy tuskónak vetve napoztam egy kiadósat a lócán. 
Van állatsimogató, millió háztáji és ormányos medve (ő furmányos, csak óvatosan). :o)))
Jó kis nap volt, na. 
Menjetek, nézzétek meg, egész napos program kedves emberekkel, normális árakkal, helyes konyhás nénikkel (nem ők tehettek róla, hogy nem szeretem a gulyás levest), és finom kávéval. 

Nincsenek megjegyzések: