Összes oldalmegjelenítés

2014. március 20., csütörtök

Barátnők egymás között

- Amikor elültél mellőlem felhívtam E-t és elmondtam neki, hogy milyen egy...
- ...szemét vagyok?
- Igen. Honnan tudtad?
- Viccelsz? Mi metakommunikációval társalgunk. Miből gondolod, hogy pont ezt nem tudom?

- Ezt a cipőt már akkor neked akartam adni...
- ...amikor elültem mellőled?
- Igen. Aztán úgy gondoltam inkább kidobom, de nem adom neked. Most viszont látom, hogy isteni a lábadon. Örülök, hogy neked adtam. 

- Az lesz majd a jó, amikor nem pasikról, PMS-ről és gyerekekről beszélgetünk, hanem inkontinencia betétekről, hőhullámokról, és a ginkó biloba áldásos hatásáról. 
- És licitálunk, hogy neked ma mennyi volt a vérnyomásod? Az enyém éhgyomorra 170. Bibibiiii az enyém 187. Én nyertem. 
- Igen, ez tényleg jó lesz. Már csak azért is, mert akkor azt már megértük. 
- Bakker, én nem akarok inkontinencia betétet. 
- Jó akkor te kaphatsz egy hosszú menopauzát. 
- Viszont ha hőhullámom lesz nem kell megszárítanod a hajamat, mert megszárad magától...
- A francokat. Addigra már hajad sem lesz...

Az eszmecseréket lefolytatók életkora jelenleg 35, 38 és 46 év. :o)))

Nincsenek megjegyzések: