Összes oldalmegjelenítés

2014. március 17., hétfő

Mázli

Jó hétvégém volt, ehhez nem fér kétség. 
Kezdődött szombaton este vele. Az utazó. Másodszorra is vacak film, de Johnny mesés (akkor is Tobber, ha erőszakos álla van - én imádom az erőszakos állú pasikat bibibiiii) és Angie is gyönyörű a filmben annak ellenére, hogy túl van sminkelve. Meg persze Velence is csodás, szóval jó volt na. 


Aztán folytatódott tegnap este vele. Rober Downey Jr. A film eleve nagyon rendben van, de lássuk be a látvány, az látvány. :o)








Aztán némi kapcsolgatás után egy no name csatornán megtaláltam mindenki Mr.Darcy-ját, amint éppen kék levest főzött mindenki Bridget Jones-ával. .

Ugye, hogy jó hétvégém volt? 



4 megjegyzés:

Tobber írta...

Müzli. Nekem a hótprimkó VV Krisztián külseje jön be. SEMMI. Jogom. Ítélkezni. :DD

muzli írta...

Drágám, én kérek elnézést. ;o)))

kovtama írta...

Csak az utolsó képen szereplő úriember :) a többi neeeeeeeeem, nekem.

muzli írta...

Oké, minden maradékot bevállalok. :o)