Összes oldalmegjelenítés

2012. július 3., kedd

Oké

A helyzet változatlan, de feldolgoztam (nagyjából) és oké vagyok. Attól függetlenül csessze meg, akit illet.
Lassan kezdem írni a "Mi kell még a nyaraláshoz" című cetlit. Épp csak elkezdtem és máris bitang hosszú. És igen, elbaltázott meleg van. A cég irodaháza teljes létszámban üzemel, valahogy nem látni a bejárat előtt a notórius trécselőket, kávézókat. :o)
A tegnapi bkv-s szagélményekből okulva ma már kocsival jöttem és teszem ezt mostantól egy jó darabig. Ez az én luxusom az idén, nagy szolgálatot téve ezzel a gyomromnak.
Lili megkezdte évi rendes nyaralását - a hétvégén leköltöztettük a csirkét Alsóörsre. Hogy mennyivel jobb volt nekem még két évvel ezelőtt is. Ilyenkor már javában ott lógattuk a lábunkat, (én meg a csirke) nem fájt a fejünk semmi miatt (na ez azért így nem igaz) a legnagyobb gondunk az volt, hogy mikor menjünk pancsolni, meg állatkertbe, meg játszótérre, hát ez is elmúlt. De olyan jó lenne, ha lenne még ilyen. Tényleg szeretném.
És a Bodzás-citromos Szentkirályi nagyon finom. Nyamm.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Az utolsó előtti mondathoz(a nyammot nem számolva) kérdés, mi akadálya?:)

muzli írta...

Biztos vagy benne, hogy kezdjem el sorolni? :o/