Összes oldalmegjelenítés

2012. július 6., péntek

The Body Shop

Eddig nem is volt baj, hogy Bécsig kellett menni hogy megszagoljam, magamra kenjem, kipróbáljam. Venni csak minden szökőévben egyszer vettem valamit, mert J-nek nincs türelme kivárni amíg végignézem a csodákat legalább kétszer, úgyhogy legtöbb esetben maradt a vágyakozás.
Csak sajnos nemrég megnyílt az üzlet az Allee-ban. Nagy kár volt. Tegnap a rengeteg időmtől hajtva bementem és hát igen. Tulajdonképpen egy hős vagyok, mert csak egy testpermetet vettem (ami végre nem ragad és isteni az illata, a csomagolása gyönyörű, meg egyáltalán úgy tökéletes, ahogy van). És mivel a testpermet nem parfüm, ezért szórhatom magamra, mint bolond a lisztet. :o))
És az a rengeteg isteni testápoló, testvaj és tusfürdő és ajakír és még miegyéb... a sminkes rész mellett már csak szigorúan leszegett fejjel mertem elmenni. Akkora levendulás részlegük van, hogy a szívem sajdult bele. Mondom, hogy hős vagyok. :o)
És nem is drága (annyira), a L'Occitane sokkal magasabb árfekvésű, bár onnan is a fülemnél fogva kell kirángatnom magam, ha betévedek. 
Az meg csak hab volt a tortán, hogy az Esprit 50%-os leárazásánál sajnos nem tudtam megvenni a legalább 2 hónapja bámult ruhát, mert NAGY volt. Hehehe. Kell a francnak. :o))

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Jól néz ki, milyen illatú? Irigyellek, erre senki nem nyit semmit:( Pedig régen milyen jó kis pörgős város volt Pécs.
A l'occitane rózsás parfümöt, amiről még vinnyogtam anno a blogomban férjem beszerezte Svájcban. Mondjuk ott is k...drága. Azóta sokat nézem, ritkán szóróm:):)

muzli írta...

Hát, Shea van ráírva, de nem tudom meghatározni. Olyan tiszta, egyszerű, semmi faxni, csak úgy jó ahogy van.
A L'Occitane parfümöt - ami az én kedvencem volt - már nem lehet itthon kapni, Svájcba nem megyek mostanában, úgyhogy egy szerelemmel kevesebb. De az üvegét megtartottam, mert gyönyörű. :o)

kovtama írta...

Ha idén is eljut oda dolgozni, ahova szokott akkor én szívesen szólok neked, mert onnan csak 40km Svájc. Ha eltud menni, szívesen hoz, ha kérsz:)