Összes oldalmegjelenítés

2012. július 23., hétfő

A sárgadinnye dicsérete

A sárgadinnye otthon tabu. J. még az illatát sem szereti, megkóstolni sem hajlandó, sőt egyáltalán megfogni sem. De. Mesés sárgadinnye kelyheket lehet kapni a menzán - ha elég ügyes és gyors vagyok, akkor még válogathatok is reggelenként.
Kikanalazzák a dinnye belsejét, a pici gömböket visszarakják és felturbózzák görögdinnye háromszögekkel, narancs cikkekkel, őszibanya darabkákkal, van amikor még banánkarika is van benne. Túl azon, hogy isteni finom, gyönyörű is.
Minden reggel felnyalábolok egy ilyet, aztán 10-ig nézem, és 10.00-kor elkezdem bekebelezni. Ez tart kb. 10.10-ig. Ha képes vagyok visszafogni magam, akkor 10.12-ig. Általában nem vagyok képes.
És legkésőbb 10.45-kor elkezdi mardosni a gyomrom az éhség. Mi a túró van a dinnyében, hogy ahelyett, hogy jól laknék tőle, olyan éhes leszek, mint a farkas és alig várom, hogy ebédidő legyen? Tök mindegy, a dinnye mesés, J. kimarad a buliból, ebédelni meg amúgy is szoktam...

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Nekem nem volt ilyen szép, de nagyon szeretem és mostanában ezt szoktam reggelizni. Hm, lehet együtt reggelizünk? Egyébként igaz, hogy én is milyen éhes tudok lenni utána!!! Basszus, az előbb kénytelen voltam megenni a kefírem egy slimm kenyérrel, pedig általában 1-kor ebédelek.

MuciFoci írta...

A dinnyeben sok a cukor, amit a szervezet hamar lebont. Masreszt meg sok benne a viz, ami konnyen atmegy. Harmadreszt mivel konnyen emesztheto, az emesztonedvek hamar beindulnak ezert hamar kiurul a poci.

Szoktak javasolni hogy eloetelnek egyuk a dinnyeket, mert akkor a foetelt is konnyebben birkozza le a bendonk! :)

Tobber írta...

Idén kimondottan finom sárgadinnyéket lehet kapni.
Alapból nem volt kedvencem a magas glikémiás indexe miatt, de idén nagyon-nagyon.
Én is ebéd előtt szoktam enni, kevesebb mást eszem utána, meg jobban is érzem magamat tőle.
Veszek is hazafelé! :))

muzli írta...

Na tessék, hogy ráugrottatok a dinnyémre! :o))
Tobber, gőzöm sincs mi az a glikémiás index, de ne is mondd el, mert akkor holnaptól nem eszem dinnyét sem. Így viszont minden nap, azonban én sajnos nem ebédelek tőle kevesebbet.... Mondom én, hogy bennem van a hiba.
Igen Tami, mi együtt reggelizünk (esetemben tízóraizunk).
És MuciFoci Szia!!!!! Ezek szerint az én emésztőnedveim direkt ki vannak hegyezve a dinnyére. ;o)