Összes oldalmegjelenítés

2012. február 6., hétfő

Helyzet van

Hóhelyzet van/volt/lesz. Mondom én ezt könnyedén, mert nekem nem kell havat lapátolni, sem sózni, vagy szórni akármit.


Ikea helyzet van. Mert szombaton a létező legnagyobb hóesésben vettünk egy tv szekrényt, amit J. még aznap megpróbált összerakni és aminek az előlapját még aznap kinyírta. Majd vasárnap vissza is vitte, persze nem cserélték ki. Lazán vettem az akadályt, úgy tűnik fejlődőképes vagyok.


Nátha helyzet van. Még a múlt héten a hídon szétfújta az agyam a szél, pénteken már éreztem, hogy gáz van, a hétvégét nagyjából végigszenvedtem, ma reggel mozdulni sem volt kedvem, most meg itt vagyok. Az erő velem van.


Kérdés helyzet van. Merjek-e boldog-e lenni-e, vagy ilyesmi nekem már nem járhat?


Pierrot helyzet van. Találtam egy, azaz egy olyan Pierrot számot, amire csak úgy gyanútlanul rákattintottam és lássuk be vannak helyzetek, amikor nem feltétlenül kell publikálni a zsengéinket. Alaphelyzetben ha egy számot elégszer meghallgatok, hajlamos vagyok megkedvelni. Ezt nem tudom. Szomorú.


És a rosseb egye már meg TAVASZT AKAROK VÉGRE!!!!!!!

4 megjegyzés:

Pierrot írta...

És melyik volna az...? :)

muzli írta...

Ez.
http://www.youtube.com/watch?v=9E7rDTksQjU
Bocsánat. ;o)
De gördíts lejjebb, van ott azért más is bár lehet, hogy már megtaláltad.

Pierrot írta...

Aha. :) Nos ez tényleg zsenge. Nem több, nem kevesebb. Csak azoknak érdekes (és értékes?), akik gyűjtők, kedvelik a ritkaságokat. Meg aztán szokás is. Bátrabb sztárok is megengedik maguknak. Elvégre mindenki jön valahonnan, mielőtt megérkezik. Emellett azon a bizonyos padláson talált magnószalagon ez volt a legvállalhatóbb. Zeneileg nincs is vele sok gond... De azért értelek. :)

muzli írta...

Jól van, nem akartam bántani, csak egy vélemény volt. :o) Még meghallgattam párszor, valóban vállalható. ;o)
Te nem szoktál aludni...?