Összes oldalmegjelenítés

2012. február 7., kedd

...

A hóról nem beszélek, mert amiről nem beszélünk, az ugye nincs is. (nem, nem strucc politika, szimpla hárítás)

Viszont ma reggel már nem ébredtem fejnehéz üzemmódban, kaptam levegőt és nem húztam fel az órát, ergo elaludtunk. Aminek volt némi haszna mert kiderült, hogy Lili KÉPES egyedül felöltözni némi távirányítással:

- Anyaaaa, sikerült begombolni a nacit!!

- Ügyes vagy szívem...

- Anyaaa, nézhetek mesét?

- Nem!!!!

- Anyaaaa, miért?

- Mert el vagyunk késve.....

- Anyaaa, ha elviszlek a dolgozóba akkor is el leszel?

- Akkor igazán édesem.

És miután felhúztam a redőnyöket elérkezettnek láttam a pillanatot arra, hogy a ronda de praktikus csizmámat vegyem fel.

Továbbra is vágyom a tavaszt. (hátha valaki meghallja)

Nincsenek megjegyzések: