Összes oldalmegjelenítés

2011. december 31., szombat

BUÉK

Furi, hogy az idén jóformán senki sem ír összegzést, viszont mindenki tart a jövő évtől, nem is kicsit. Én sem vagyok ezzel másképp, összegzést most én sem írnék, ennek több oka is van, ebből legalább egyet mindenképpen megtartanék magamnak.


Viszont jövőre Lili már 5(!) éves lesz, nekünk a 7. házasságban eltöltött évünk, anyu 60, mama 80 éves lesz.

Amit kívánok azt szintén nem írhatom le (mert akkor már nem titkos kívánság ugye), de annyit igen, hogy nagyon szeretném, hogy teljesüljön. Rám férne.

Megint nem tudtam választani, úgyhogy beszúrom mindhárom szívemnek kedves képet.

Szóval mindenkinek Boldog Új Évet kívánok! Próbáljuk meg úgy alakítani, hogy legalább egy kicsit jó legyen...




3 megjegyzés:

Tobber írta...

Boldog új évet neked is, remélem, beteljesül, akármit is kívántál! :))
(Én írok összefoglalót, csak későbbre időzítettem. Tényleg rettegek 2012-től, remélem, a második fele már jó lesz. :)))) )

muzli írta...

Köszönöm Tobber tudtam, hogy számíthatok rád.:o)
(várom az összefoglalódat, a 2012 pedig hidd el szuper lesz, csak akarni kell. Én nagyon akarom.:o)) )

Tobber írta...

:))
Hááát, nem tudom, mit kell most akarnom, azt nem, hogy szétfúrják a csontomat, meg hozzászegezzenek egy kinyújtott izmot a sípcsontomhoz pár nap múlva! :DDD De a gyógyulást akarni fogom nagyon! :)
Szorítok, hogy neked minden jól sikerüljön! :)
Finom a malacsült? :)