Összes oldalmegjelenítés

2011. december 28., szerda

Aki




ismer, az tudja, hogy a Szilveszter nekem kész kínszenvedés.

Majdhogynem minden változata, talán csak a Bahamákon tudnám élvezni egy gusztustalan fehér homokos parton valami puritán nádkunyhóban egy finom üveg pezsgővel. Mondjátok már, hogy nagy igényű vagyok.

De mekkora szerencse lánya vagyok, hogy a Szilvesztert az idén is itthon töltöm! Most mondjátok, a Bahamákon hogy a fenébe sütnék ropogós malac combot, hogy kutyulnék finom tésztasalátát, hogy sütnék pillanatok alatt eltűnő grissinit és hogy szenvedném végig az estét éjfélig, hogy aztán koccintás után sánta malac vágtában fejest ugorjak az ágyba???

Na ugye, hogy ugye? Hát ezért nem megyek én a Bahamákra így Szilveszter tájékán. Ugye ti is egyetértetek? ;o)

(a képet természetesen puszta elrettentésből csatolom, nehogymár ne tudjuk teljes vállszélességgel értékelni ezt a csodás budapesti taknyot, ami már hetek óta igénybe veszi a tüdőnket...)

5 megjegyzés:

Tobber írta...

Az erős napfény bőrrákot okoz.
Mindig kell a napszemüveg, de akkor csíkosra barnul az arcod.
A sós víz kiszárítja a bőrt és a torkot.
Arrafelé korallzátonyok vannak, tehát vagy 40 cm mély a víz és nem lehet úszni, vagy sok méter, de ott meg cápák vannak.
A csapvíztől hasmenést kapsz.
Oltások kellenek oda.
Ilyenkor úgysem kapnál fürdőruhát sehol.
Arrafelé nincsen túró rudi.
És madártej sem.
Most tényleg elvárnád egy helyitől, hogy kiszolgáljon téged?
És még a pezsgő is felmelegszik hamar a hőségtől, meg bubimentes lesz, ami igazán brrrr.

Most komolyan, ki vágyna oda?
:)))))))
(Egy hóbuzi, aki imádja a telet de idén nem tud a lábán maradni, amíg a térdét össze nem kalapálják)
:D

muzli írta...

Hát akkor lássuk :o).
Bőrrák: kockáztatnék - szeretek veszélyesen élni,
Napszemüveg: időnként csak levenném, had szaporodjanak a szemráncaim,
Sós víz: piszok jót tesz a bőrnek és nem inni kell hééé,
Korallzátony: soha rosszabbat,
Csapvíz: a hasmenés fogyaszt, de csak van ott is ásványvíz,
Oltás: na igen, ezen elgondolkodtam, a terhességből is a vérvételek voltak a legrosszabbak,
Fürdőruha: el se tudod képzelni hogy be vagyok tárazva,
Túró rudi, madár tej: arra a pár napra tudnám nélkülözni őket,
Igen, én ilyen rohadt dög vagyok, simán elvárnám, hogy kiszolgáljanak...
Meleg pezsgő: Egye fene, csak túlélném valahogy....
A rosseb, most komolyan, én szinte bárhová vágyom, ahol most meleg van és napozhatnék.
Konklúzió: asszem Tobber most nem igazán győztél meg, de oda se neki, majd legközelebb :o)))

Tobber írta...

Ha csak a meleg kell, gyertek át hozzám, befűtöttem 24 fokra a lakást, most beszűrődik valami napfényfélécske, pálmáim, jukkáim vannak, sarokkádban pihenhettek, Lilivel eljátszanánk, és még a csapvizet is megihatod! :))))
Ja, pezsgőm nincs itthon, csak hatféle sör, vagy whisky.

Ez lesz a gyenge pont, mi? :))

(Más nem úgy búvárkodik, hogy mélylevegő, lebukik, feljön, néha átcsap hullám, torokbamegy, orrbafolyik a sós víz és mindennek sóíze van egy hétig? :)))) )

muzli írta...

Hát, a 24 fok nem rossz, de lehetne inkább 34 árnyékban. :o) A mai nap sajnos nem jön össze, mert ma este Zorán dalol nekem remélem minimum laza 2,5 órán keresztül. Utána meg úgyis öngyilkos hangulatom lesz vagy két napig. Önsanyargatás rulez.
(Más pipával és búvárszemüveggel snorkelezik, így minimális vizet nyel, amit igyekszik kiköpni. Ezek hiányában befogja az orrát, becsukja a száját és bukik. ;o)) )

Tobber írta...

Látom, direkt kínzod magadat. Legalább szereted Zoránt úgy egyébként? :))))
(Így merülgetni olyan... hagyományos... :)))) )