Összes oldalmegjelenítés

2011. december 15., csütörtök

1200.

1200. bejegyzés. Ennek valami nagyon jónak kéne lenni.


Hát akkor lássuk. A mai táncbemutató extra helyes volt. Annyira jó volt nézni azt a nagy csokor 4-5 évest, ahogy édesen bénácskán bukdácsoltak ütemről-ütemre. Egyik-másik ügyes volt, de lássuk be 2,5-3 hónap alatt ne várjunk csodát. Nem is tettem. Jó volt látni viszont a "tanárbácsi" Danit (szerintem nincs 20 éves) és "tanárnéni" Orsit (max. 23), igazán helyes fiatalok, nagyon rendben voltak, látszott, hogy szeretik a tücsköket és a tücskök is szeretik őket.


Helyette bőgtem. Ebben profi vagyok. Bőgök a karácsonyi ünnepségen, bőgök az anyák napján, bőgök ha ügyesen lovagol, bőgök ha királylánynak rajzol engem hatalmas mosollyal meg koronával és ma is sikerült. Vígasztalt, hogy nem én voltam az egyetlen, Sirin anyukája is elkente a sminkjét becsülettel, majd együtt röhögtünk saját magunkon.



Holnap péntek, megteszem az eheti jótéteményemet, hogy nyugodt legyen a lelkiismeretem. Nem meggyőződésből, hanem mert hülye vagyok.

Nincsenek megjegyzések: