Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 1., csütörtök

Középsős

Szeptember 1-e van, nemcsak az iskola kezdődik, hanem az ovi is.

Ezért tegnap este szépen összekészítettem a cókmókot, az ilyen-olyan cipőt, nadrágot kintit, bentit, pót polót és pótzoknit, ágyneműt. Lett új fogkefe és fogkrém, fésű is.

Aztán ma reggel a nagy pakkal bementünk az oviba.

Kicsit izgultam, hogy hogyan, s miként lesz, de mint kiderült ezzel egyedül voltam. Lili - mintha nem is lett volna a másfél hónapos pihenője - simán vette az akadályt, lazán átvette a cipőjét, és már porolt is be a terembe. Merthogy új játékok, és a régi kis barátok és a mosolygós Vali néni nagyon megtetszett neki.

Én azért pityeregtem egyet csak úgy csendben, na nem a megkönnyebbüléstől, hanem a meghatódottságtól.

Egy éve nagyon kemény hónapoknak néztünk elébe - Lili nehezen szokta az ovit.

És most meg tessék huss, eltűnt ez az év és az én nagy középsős lányom lazán veszi az akadályt.

Én meg annyira örülök, hogy még kétszer lesz részünk ilyenben és még eléggé messze van az iskola.

Valahogy az most nem hiányozna.

Nincsenek megjegyzések: