Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 13., kedd

Amit

többé nem teszek:
- nem rendelek többet tortát Auguszt-tól, még akkor sem, ha irdatlanul finom. Pofátlan árat kérnek egy még pofátlanabbul kicsi - szerintük 20 szeletes hahaha - tortáért. És a botsáskák a pult mögött szívességet tesznek, hogy szóba állnak veled. Nekem többet nem.

Amit viszont még tenni fogok:
- rendszeresen fogok palóclevest főzni még akkor is, ha baromi macerás. Mert nagyon finom, és mert még nekem is ízlett, mert az egész család úgy eltüntette a szemtelenül nagy adagot, hogy csak pilláztam.
- néhány nappal a sütés előtt be fogom pácolni a jövőben a sütésre szánt csülköt. Legyen elég annyi, hogy NYAMMMM.

6 megjegyzés:

Tobber írta...

Hahó!
Ez a téma felizgat, kérek szépen recepteket! :)
Puszi,
Tobber

kovtama írta...

A finomságos palócleves receptjét nekem is lécci:):) Jó ez az új blog ruha:)

muzli írta...

Csajok, a levest innen csentem, annyit változtattam, hogy nem tettem bele kaprot - mert én nem szeretem - viszont tettem bele sárgarépát, mert szerintem az kimaradt belőle, minden más receptnél benne volt, csak itt nem. Egyébként 5 csillagos. http://www.nosalty.hu/palocleves_recept_1667

muzli írta...

A bajor csülök meg innen volt, annyi különbséggel, hogy amit főzőlének mond, én abban pácoltam a husit, majd abban is főztem. Nyammm.
http://www.videkize.hu/bajor_csulok

Tobber írta...

Köszi, lementettem! :)))

kovtama írta...

Köszi, hétvégén palóc leves:):)