Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 26., hétfő

Hosszú hétvége - Pécs, Harkány, Siklós, Orfű

Megjöttünk!

És annyira, de annyira jó volt.

Pénteken ráérősen indultunk, és ezer kitérővel érkeztünk meg a szállásra, de ráértünk, hiszen csak 2-től volt a mienk a szoba. Megálltunk Bonyhádon, és Pécsen, sétáltunk egy kicsit, megnéztük a kedvenc szállodámat, ettünk egy fagyit, bementünk a mecsetbe is. Kevés volt Pécsből, de most ennyi jutott.

Harkányban a Hotel Arborétumot mindenkinek ajánlom, aki családias környezetben szeretne eltölteni pár napot. A szállás tiszta volt, a szoba remek, még Lili "pótágya" sem volt pótágy, hanem egy külön kis kuckó volt kialakítva a hatalmas szobában teljes értékű ággyal - nagyon imádta.

Siklóson a frissen felújított vár egyrészt lenyűgözött, másrészt kellemes nosztalgiával gondoltam vissza a gyerekkoromra, merthogy a vártörténeti kiállításon volt két fénykép, ami nagyjából akkor készülhetett, amikor én még gyerekként a várban lévő szállodában laktam anyuékkal pár napot. Az étteremnek már nyoma sincs, de a jellegzetes székek és a néhai szálloda szobáinak fényképe eszembe juttatta a gyerekkori emlékeket.

Az új termálfürdő szerintem 5 csillagos. Kifogástalanul tiszta és szép és nyilván még azért ennyire szép, mert tényleg új, de kellemes volt. Lili az ott töltött x órából x+y-t a víz alatt töltött, minek eredményeképpen olyan lett a szeme, mint a húsvéti nyúlnak és bedurrantak az orr nyálkahártyái, de kicsire nem adunk.

Tegnap még elautóztunk Orfűre, ahol díjugrató verseny volt, és 50 fok, úgyhogy ha a fürdőben nem égtünk le eléggé, akkor a kilátón sikerült. Aztán irány még egy kicsit Pécs és aztán haza. Jó volt a hétvége, na. Még sok ilyen kellene. :o))

kovtama írta...

Örülök, hogy ilyen jól sikerült:) Kicsit izgultam, hogy mit fogsz írni a szállásról, de ezek szerint minden ok volt.:)Szép időtök volt:)

muzli írta...

Gondoltam ám rád. Annyira hangulatos, szép települések vannak arrafelé. Kicsit irigyeltelek. :o))