Összes oldalmegjelenítés

2011. június 3., péntek

Lábbeli kínlódásom


















folytatódik. Szóval ahogy valahol lentebb már írtam, 4 pár nyári cucctól szabadultam meg J. segítségével, aki nemes egyszerűséggel kidobta őket. Márminthogy megfogta, berakta őket egy szatyorba és azon melegében leügetett velük a kukához - mondván nehogy meggondoljam magam.

Vettem is egy szandált a Humanicban, de nem az igazi, mindegy legalább van és volt ugye egy klassz Scholl papucsom gondoltam ezzel kihúzom a nyarat.

Igenám, de a két éve vett Scholl úgy döntött, hogy felmond. Szerdán ripityára ment a lábamon minden előzetes bejelentés nélkül.

Jó, nem gond, veszek másikat, bár akkor már kevésbé szolidan anyáztam.

A Scholl lábbelik árai sosem voltak túl pénztárca barátok, de úgy gondoltam - eddig - hogy megérik az árukat. Mostmár nem gondolom úgy. Mégis a fészkes franc kerül egy sima lábujjbedugós papucsba 20.000.-ba könyörgöm, amikor ugyanúgy tönkremegy 2 szezon alatt, mint bármelyik másik.

Ígyhát tegnap este felkerekedtünk és elmentünk a Camponába a Deichmannba - mondván addig ki nem jövök, míg cipő nem kerül a lábamra. Került is. Három. És bár tisztában vagyok vele, hogy a minőségük nem Scholl (bár ezzel mostmár bárkivel vitába szállok) és nem Tamaris vagy akármi, de három pár nyári cipőt vettem 12.960.-ért, ami lássuk be igen szép arány és ha csak ezt az egy szezont tudom velük kihúzni, akkor is jól jártam.

Tehát mostmár annyi nyári lábbelim van, hogy egy fél szavam sem lehet, miszerint nincs mit felhúzzak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól tetted! :)
Amíg végig nem olvastam a bejegyzést, azt hittem ez a három mind Scholl, és választanod kell belőle :)
ARic